« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Gespreksgroep voor jongeren

20 september-18:00 - 20:00

Verschillende jongeren van 17 jaar en ouder hebben werk of zijn aan een nieuwe opleiding begonnen of gaan dat doen. Daarbij horen praktische zaken als stagelopen en onregelmatige roosters.
Maar ook nieuwe vragen over het dagelijks leven die ook te maken hebben met je normen en waarden. Het is goed om daarin niet alleen te hoeven staan. Ook is het goed de Bijbel open te doen en te lezen wat God je geeft en van je vraagt.

Met deze jongeren wil ik graag één keer in de maand bij elkaar gaan komen. We spreken de datums na de eerste samenkomst af via een app, zodat zoveel mogelijk ook echt kunnen komen.
De eerste avond is in de Voorkerk op vrijdag 20 september om 18.00 uur. We kregen het aanbod dat er eten voor ons wordt klaargemaakt.
Een maaltijd samen en daarna nog even doorpraten over het programma van komend jaar. Een gezellige en zinvolle start.

Kun je niet komen, maar wil je wel meedoen, app of bel me even (06-43771291)

Datum:
20 september